Customer Journey Management Training

Zet de klant centraal en ontwikkel een Customer Journey strategie

De shopper en consument zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management.  Al deze vraagstukken komen samen bij de Customer Journey. Een journey, die vandaag de dag, moeiteloos beweegt tussen de fysieke en digitale wereld.

Het ontwikkelen van een optimale klantbeleving tijdens de hele Customer Journey, zorgt voor meer tevreden klanten, meer omzet en rendement.

Na deze tweedaagse training heb je kennis van en inzicht in de volgende onderwerpen:​

  • Wat is de customer journey in een omnichannel omgeving?
  • Wat gebeurt er in de verschillende stappen van de customer journey?
  • Wat zijn de triggers en barriers in de customer journey?
  • Hoe kan jij als retailer en als leverancier maximaal impact maken op de verschillende fasen in de customer journey?
  • Hoe verandert het customer journey door de groei van digitalisering en hoe speel ik daarop in?
  • Hoe richt ik de organisatie in, wat zijn de interacties tussen alle commerciële afdelingen en de impact op de customer journey

Zorg dat je je kennis op peil hebt en dat je een eigen Customer Journey strategie ontwikkelt om deze kans in te vullen. Wij hebben met kenners uit de praktijk een training ontwikkeld die je helpt om je kennis te verhogen en Customer Journey management binnen je bedrijf in te vullen.

Doel: Het ontwikkelen van een strategie voor optimale klantbeleving tijdens de hele Customer Journey door de klant centraal te stellen, vanuit een beter begrip van de Customer Journey.

Voor wie: trade marketeers, category managers, marketeers, sales managers en e-category managers

Trainer:  Jeroen van de Poll (Category & Trade Company)

Data: De tweedaagse training vindt plaats in Amersfoort op 19 september en 31 oktober 2019.

Kosten: de kosten voor de tweedaagse training bedragen € 1.495,- (exclusief BTW), inclusief het Handboek Category Management.

Direct inschrijven? Dat kan via dit inschrijfformulier.

Meer informatie? We vertellen graag meer, neem gerust contact op.

Evelyn van Leur 06-30352147 of evelyn@ct-company.nl
Jeroen van de Poll 06-46038176 of jeroen@ct-company.nl
Inge Schimmel 06-38468205 of secretariaat@ct-company.nl

Direct inschrijven

De trainingen vinden plaats in Amersfoort op de volgende datum:
19 september 2019 & 31 oktober 2019

Meer trainingen

Category Management

Catagory Management

Meer over

Customer Journey
Management

Customer Journey Management

Meer over

Space Management

Space Management

Meer over

Formule Management

Formule Management

Meer over