Zorg dat je je kennis op peil hebt en dat je een eigen Customer Journey strategie ontwikkelt om deze kans in te vullen. Wij hebben met kenners uit de praktijk een training ontwikkeld die je helpt om je kennis te verhogen en Customer Journey management binnen je bedrijf in te vullen.
Doel: Het ontwikkelen van een strategie voor optimale klantbeleving tijdens de hele Customer Journey door de klant centraal te stellen.
Voor wie: trade marketeers, category managers, marketeers, sales managers en e-category managers
Trainer: Jeroen van de Poll, Category & Trade Company.
Data: De tweedaagse training vindt plaats in Amersfoort op 13 februari en 10 maart 2020.
Kosten: de kosten voor de tweedaagse training bedragen € 1.545,- (exclusief BTW), inclusief het Handboek Category Management.
Direct inschrijven? Dat kan via dit inschrijfformulier.
Meer informatie? We vertellen graag meer, neem gerust contact op.
Evelyn van Leur 06-30352147 of evelyn@ct-company.nl
Jeroen van de Poll 06-46038176 of jeroen@ct-company.nl
Inge Schimmel 06-38468205 of secretariaat@ct-company.nl