Skip to content

E-commerce Essentials Training

In retail heeft e-commerce en online marketing inmiddels een belangrijke positie verworven en steeds meer disciplines hebben met ‘digital’ te maken. Daarom is het belangrijk dat je kennis hebt over de (on)mogelijkheden van online marketing en e-commerce, waar deze training je overzichtelijke handvatten voor geeft. Hierdoor ben je een betere gesprekspartner van je retailer op het gebied van de webshop en kun je samen de online resultaten verbeteren.

In één dag leer je de belangrijkste principes van e-commerce en online marketing kennen, die je direct in je dagelijkse werk kunt toepassen.

Vanzelfsprekend bespreken we de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce en consumentengedrag en werpen we een blik in de nabije toekomst. Aan de hand van de e-commerce ‘funnel’ wordt de deelnemer meegenomen langs de belangrijkste online marketing-middelen, de principes rondom conversie en conversie-optimalisatie en manieren om op een goede manier de gemiddelde orderwaarde te vergroten.

Daarnaast besteden we aandacht aan klant- en datagedreven werken en bespreken we de belangrijkste klanttevredenheid-metrics als NPS en CES en hoe je de uitkomsten hiervan kunt inzetten voor betere resultaten.

Voor wie:

Alle commerciële disciplines die te maken hebben of krijgen met e-commerce en online marketing.

De training staat stil bij vragen als:

  • Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in (online) consumentengedrag?
  • Hoe genereer je bezoekers naar een website: een overzicht van online marketing-mechanismen?
  • Hoe kun je bezoekers converteren in klanten: definities en een overzicht van manieren om de
    conversie te verbeteren?
  • Het belang van gemiddelde orderwaarde: hoe kun je de orderwaarde (‘bonbedrag’) online
    vergroten en wat is daar het belang van?
  • Hoe meet je de beleving van de webwinkel en hoe kun je die verbeteren op basis
    van je klantfeedback / loyaliteit (NPS en CES)?

Trainer: De training wordt voor Category & Trade Company verzorgd door Kasper Muileboom. Kasper heeft jarenlange ervaring binnen e-commerce op conversieverhoging o.a. bij Coolblue, De Bijenkorf, HEMA, Intergamma, Spar, Mars, Bavaria en Spadel.

Data: De ééndaagse training E-commerce Essentials vindt plaats in Amersfoort op 11 februari 2020.

Direct inschrijven? Dat kan via dit inschrijfformulier.

Kosten:  € 595,- (excl. BTW).

Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

Evelyn van Leur 06-30352147 of evelyn@ct-company.nl
Jeroen van de Poll 06-46038176 of jeroen@ct-company.nl
Inge Schimmel 06-38468205 of secretariaat@ct-company.nl

Direct inschrijven

De training vindt plaats in Amersfoort op de volgende datum:
11 februari 2020

Meer trainingen

Category Management

Catagory Management

Meer over

Customer Journey
Management

Customer Journey Management

Meer over

Space Management

Space Management

Meer over

Formule Management

Formule Management

Meer over