Skip to content

Masterclass klantgedrag in een digitale omgeving

Data en psychologie inzetten om te optimaliseren en klantkennis te vergroten

Iedereen binnen retail of aan de leverancierszijde is zich ervan bewust dat de klant koopt waar en wanneer hij/zij maar wilt. Omni-Channel en misschien wel Non-Channel denken is de norm geworden. In deze Masterclass gaan we de diepte in op het aankoopgedrag in een digitale omgeving. Dit is niet alleen belangrijk voor marketeers of webshopmanagers die er dagelijks mee bezig zijn, maar ook voor iedereen die zich wil ontwikkelen om klaar te zijn voor alle veranderingen in retail.

Doel:

Deze Masterclass van een dagdeel heeft als doel: Weten en begrijpen hoe ons brein werkt en hoe je die kennis online kunt toepassen. Naar welke databronnen kun je allemaal kijken en hoe giet je dit het best in een proces.

Voor wie:

Iedereen binnen retail of aan de leverancierszijde die zich zowel onine als offline bezighoudt met aankoopgedrag.

Wat neem ik mee na deze Masterclass

  • Alles over het toepassen van A/B-testen.
  • Een bruikbaar model om een optimalisatieproces op te zetten, zowel online als offline.
  • Begrip over hoe en waar je data kan verzamelen om meer over je klanten te weten te komen.
  • Inspiratie om inzichten uit bestaande bronnen te halen.
  • Alles over waarom wij mensen eigenlijk niet zo rationeel zijn.
  • Hoe maken mensen beslissingen?
  • Hoe kun je je klanten verleiden?
  • Hoe zorg je ervoor dat klanten je onthouden?
  • Heel veel inspiratie om zelf aan de slag te gaan!

Trainer:  Tom van den Berg, Online Dialogue.
Tom van den Berg is Conversie Manager bij Online Dialogue. Tom is dagelijks bezig met het optimaliseren van websites. Online Dialogue doet dit op een unieke manier, namelijk door de combinatie van data en psychologie.

Het mooie van werken in digitale omgevingen is dat alles meetbaar is. Je kan de effecten van je veranderingen inzichtelijk maken door middel van A/B testen. Tom neemt je met veel energie en voorbeelden mee in de wereld van valideren en A/B testen. Na zijn presentatie ga je naar huis met een hoop inspiratie en nieuwe inzichten.

Data: Deze Masterclass van één dagdeel vindt plaats in Amersfoort op donderdag 14 november 2019.

Kosten: De kosten bedragen € 495,- (exclusief BTW).

Direct inschrijven? Dat kan via dit inschrijfformulier.

Meer weten? Heb je vragen? Wij vertellen je graag meer, neem gerust contact op.

Tijn Bresser 06-12476536 of tijn@ct-company.nl
Inge Schimmel 06-38468205 of secretariaat@ct-company.n

Direct inschrijven

De training vindt plaats in Amersfoort op de volgende datum:
14 november 2019

Meer trainingen

Category Management

Catagory Management

Meer over

Customer Journey
Management

Customer Journey Management

Meer over

Space Management

Space Management

Meer over

Formule Management

Formule Management

Meer over