Let’s TALK...

Medewerker Planning & (Project) Administratie

Omdat ons bedrijf sterk groeit, zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers! Word jij onze topper & spin in het web als Medewerker Planning en (Project) Administratie?

Werkzaamheden:

Planning:

–      (Mede) Ontwikkelen & implementeren planningssysteem voor de detacherings- en kortdurende consultancy projecten;

–      (Dagelijks) Beheren planningssysteem & attenderen managers op knelpunten en/of niet ingeplande dagen;

–      Doorvoeren van verbetermogelijkheden;

–      Op basis van de planning inzichtelijk maken van de prognose van de omzet.

Managementinformatie:

  • Maken van diverse maandelijkse managementoverzichten op het gebied van planning / inzet / capaciteit;
  • Uitvoeren van controles op managementinformatie, gewerkte uren, etc.
  • Zonodig doen van verbetervoorstellen op het gebied van rapportage, urenregistratie, etc.

Boekhouding / administratie:

–      Uitvoeren van diverse boekhoudkundige werkzaamheden;
–      Eventuele overige administratieve & regelwerkzaamheden.

Projectadministratie:

  • Aanmaken van projectnummers t.b.v. de urenregistratie en boekhouding;
  • Opstellen van overeenkomsten voor detacheringsopdrachten;
  • Archiveren van projectovereenkomsten;
  • Eventuele bijkomende werkzaamheden.

Het betreft een functie voor 32 uur per week, verdeeld over 4 of 5 dagen. Je hebt de mogelijkheid (gedeeltelijk ) thuis te werken of op ons kantoor in Amersfoort.

Functievereisten:
Wil je plezier beleven aan deze functie, dan voldoe je aan de volgende punten:

  • HBO opleidingsniveau;
  • Kennis / werkervaring op het gebied van planning / inzet / prognose;
  • Boekhoudkundige opleiding, zoals BKB;
  • Ervaring met Microsoft Office, Excel, Word;
  • Ervaring met Twinfield is een pre;
  • Accuraat en oplettend;
  • Klantgericht;
  • Zelfstandig.

Wat bieden we jou:

  • Werkomgeving waar je de mogelijkheid krijgt jezelf te ontplooien en opleidingen te volgen;
  • Vanzelfsprekend een passende beloning.

Over Category & Trade Company

Category & Trade Company is een ambitieus en snelgroeiend training & adviesbureau op het gebied van Retail. We hebben een team van ca. 40 mensen, die voornamelijk bij de klanten werken. We hebben een klein kantoor in het centrum van Amersfoort.

Met onze kennis, ervaring en tools hebben we al een groot aantal vooraanstaande retailers en leveranciers geholpen hun categorieën significant te laten groeien of het onderscheidend vermogen aan te brengen in de formule. Dit doen wij zij aan zij met onze opdrachtgevers door een onderbouwde, praktische en resultaatgerichte aanpak. Samen maken we het verschil.

Meer informatie?
Kijk op onze website of bel met Gea van der Wilt, 06-52432062.

Enthousiast geworden en meteen solliciteren?
Stuur je sollicitatie (incl. CV) naar secretariaat@ct-company.nl.

Adresgegevens:

The Category & Trade Company

Utrechtseweg 35, 3811 NA, Amersfoort

www.ct-company.nl

Medewerker Planning & (Project) Administratie