Let’s TALK...

Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

De top 10 analyses die elke trade marketeer moet kennen!

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased analyses kunnen maken met IRI of Nielsen data? Weten wat de top 10 analyses zijn en hoe je ze maakt? Kom dan naar deze training.

Tijdens deze tweedaagse training – die heel praktijkgericht is – vergroot je je kennis van IRI en Nielsen data en hoe je deze kunt toepassen in analyses. Dit helpt je om een gestructureerde aanpak en manier van werken te ontwikkelen.

Wat leer je in deze training?

  • Wat zijn de top 10 analyses en hoe maak je ze
  • Je vergroot je kennis van marktdata en hoe je die juist toepast in analyses
  • Je maakt optimaal gebruik van de marktdata
  • Waardoor je betere beslissingen kunt nemen
  • Je kunt betere onderbouwde plannen maken, factbased &datadriven
  • De opgedane kennis helpt je om de samenwerking met de handel te intensiveren.

Voor wie:

  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Account managers
  • Trade marketing managers

Informatie over de training

Direct inschrijven

Inschrijfformulier training Sneller en beter werken met marktdata
* Verplicht
Voornaam
Training Sneller en beter werken met marktdata
Hoe bent u bij onze training terecht gekomen?

Meer trainingen

Training ‘Category management’

Wil je je kennis over Category Management of Trade Marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze…

Training ‘Category management in een online omgeving’

Online verkopen in retail neemt sterk toe, in non-food maar ook inmiddels in food. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken stonden van het…

Training ‘Formule management’

Nog nooit was de noodzaak en vraag naar onderscheidende winkelconcepten zo groot als vandaag de dag. ‘Traditionele’ detailhandel heeft het moeilijk. Een heftige verandering in…

Training ‘Sneller en beter werken met marktdata’

Wil je je kennis over methodes, analyses, measures en datahiërarchie vergroten, zodat je sneller en beter kunt werken met marktdata? Wil jij datadriven en factbased…