Er wacht je een enorme uitdaging. De resultaten van de soepcategorie blijven achter. Als category manager of trade marketeer krijg je de opdracht het tij te keren. Zet de shopper centraal, maak een gedegen categorieplan en breng gescheiden werelden weer bij elkaar. Lukt het jou om de categorie naar een hoger niveau te tillen?
Hoe speel je de simulatie?
In de Category Management Simulatie beleef je als retailer en/of leverancier in één dag 18 maanden uit het echte leven. Met facts, onderzoek, samenwerking en creativiteit zorg je voor groei van de categorie. Hoe meer je denkt vanuit de shopper en de formule, hoe beter je resultaten zullen zijn.
Om de simulatie optimaal te kunnen beleven en het maximale eruit te halen, heb je ondersteuning nodig. De partners van de Category & Trade Company zijn stuk voor stuk ervaren professionals en staan klaar om je door deze zeer praktijkgerichte leerervaring heen te leiden.
Voor wie is de simulatie?
De Category Management Simulatie kan apart door retailers of leveranciers worden beleefd. Maar het is natuurlijk mooier en leerzamer om de krachten te bundelen: leverancier en retailer die samen de categorie laten groeien.