Wil je bijblijven op je vakgebied en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen van Space Planning?
Maak je schappenplannen met Space Planning, maar heb je (eigenlijk) te weinig tijd voor analyseren?
Heb je misschien het idee dat je maar weinig gebruik maakt van de kracht en efficiency van het pakket Space Planning?
Breng dan jouw kennis en snelheid van werken met Space Planning op topniveau en volg onze workshops.

Voor 2020 en 2021 staan er 3 verschillende workshops op de planning:

Workshop Schapvisie ontwikkelen

In deze workshop behandelen we de stappen naar het ontwikkelen van een complete schapvisie. Vanuit shopperonderzoek en het nadenken over de Shopper Decision Tree komt veel informatie voor het juiste schappenplan. Samen met de categorie uitgangspunten, het vlekkenplan en schapcommunicatie leiden ze tot een complete schapvisie. De workshop is een interactieve sessie met veel praktijkvoorbeelden, eigen inbreng en uitwisseling van ideeën.

Voor wie? 
voor (junior) trade marketeers, category managers en space managers

Data:

  • 7 oktober 2020 13:00u – 17:00u
  • 27 januari 2021 13:00u – 17.00u

Workshop Retailer Proof schappenplannen

In deze workshop gaan we in op hoe een goed schapadvies ontwikkeld kan worden. Wat zijn de eisen en uitgangspunten van de retailer? Welke informatiebronnen zijn nodig voor de ontwikkeling van een retailer proof schappenplan? Uit welke elementen wordt een schapadvies opgebouwd? Hoe ontwikkel je schappenplannen die retailer proof in de praktijk kunnen worden gebracht? De workshop is een interactieve sessie met veel praktijkvoorbeelden, eigen inbreng en uitwisseling van ideeën.

Voor wie?
Voor trade marketeers, category managers en space managers 

Data:

  • 18 november 2020 13:00u – 17:00u
  • 3 maart 2021 13:00u – 17.00u

Workshop Schapanalyse

In de workshop Schapanalyse behandelen we de basis van het optimaliseren van schappenplannen. Uitgangspunt is hoe je met space management software tot een goede analyse en optimalisering van het schap komt. Onderwerpen als highlights, over- en underperformance, SOS en SOM-analyse en colloanalyse zijn belangrijke onderdelen. Ook optimalisering van de workflow als Space Manager vormt een onderdeel.

Platform onafhankelijke training (o.a. voor Nielsen SpaceMan, JDA Space Planning, Symphony Retail AI Space Planning, Retail Shelf Planner).

Voor wie?
Trade marketeers, category managers en space managers, die schappenplannen moeten analyseren en optimaliseren.

Data:

  • 25 november 2020
  • 17  maart 2021

De workshops vinden in de middag plaats in Amersfoort.

Kosten: slechts € 300,- per workshop, exclusief BTW. 

Meer informatie?
Bel onze Space Management Specialist Xander Noordermeer06-129 34 712.